Svet

Afera oko kupovine TV PRVA za 180 miliona Evra

Novi vlasnik bio prisutan tokom ranjavanja Peconija, a sebe predstavlja kao turbo folk producenta.

Jednom delu Srbije je poznata informacija da su TV Prva, TV O2, radio Play i sajt B92 prodati za 180 miliona eura domaćem privredniku, nekadašnjem vlasniku Kopernikusa, Srđanu Milovanoviću.

Ovde najviše u oči upadaju TV Prva i TV O2, ali ne treba zanemariti radio PLAY koji predstavlja najslušaniji radio u Srbiji ili sajt B92 koji je do samo pre nekoliko godina bio ubedljivo najčitaniji informativni portal u Srbiji.

Po čemu je sve poznat dotični bivši vlasnik televizije Kopernikus, koji pre nekoliko godina nije uspeo da dobije nacionalnu frekvenciju?

Najviše jer je bio prisutan tokom pucnjave u kojoj je žestoko ranjen Peconi, vlasnik jedne treće televizije.

Te večeri su bili prisutni Željko Rutović, koji je glavni osumnjičeni za ranjavanje Peconija, Novica Kocić, biznismen, i još tri dame, starlete. Gledajući snimak sa sigurnosnih kamera, koji se pojavio na nekoliko sati posle čega je skinut sa svih internet portala, možemo videti Srđana Milovanovića kako sedi u društvu ljudi iz kriminogenog okruženja, a potom zaleže ispod stola kada se izvadi pištolj i puzeći odlazi iz prostorije.

Šta je današnji vlasnik TV Prva radio sa tim ljudima, ostaje nepoznato. I on je danas jedan od najmoćniih ljudi na medijskom nebu Srbije.

Kako je kupio ove televizije i odakle mu novac za to, jer po izgledu i poslovnim poduhvatima, sigurno ne možemo reći da je zaradio. Nekoliko nedelja ranije, državna kompanija Telekom je kupila kompaniju Kopernikus, kako bi ojačala svoj uticaj na medijskom nebu Srbije. Ostaje pitanje zašto Telekom odmah nije kupio Tv Prva, npr. To bi definitivno bila kvalitetnija investicija.

Od tog novca, Srđan Milovanović kupuje kompaniju Antena pri kojoj se i nalaze spomenute televizije. Jednostavno, država daje novac tajkunu, on daje njima svoju kompaniju kako bi sve lepo izgledalo sa zakonske strane, a potom kupuje Tv Prva i Tv O2.

Postoji jedan scenario po kojem je Željko Mitrović prodao svoje kompanije u Bosni i Crnoj Gori pre oko šest meseci, pa je u sve te transakcije bio uključen i njegov novac, tako da je Srđan Milovanović samo prividni vlasnik, a stvarni novi vlasnik televizija i internet portala predstavlja vlasnik Pinka, Željko Mitrović.

Sve opcije su otvorene.

Ostaje da visi samo jedno pitanje. Zašto opozicija nije digla glas protiv ovih transakcija, jer očigledno više nema televizije sa nacionalnom frekvencijom koja nije u vlasništvu režima.

intelektualac srdjan milovanovic medijski tajkun u srbiji

Zar ne bi trebali na sav glas da se pobune protiv toga? Svima je jasno da je država kupila kompaniju Antena, pa zašto nisu (Obradović, Đilas, Jeremić) malo glasnije pokazali bunt protiv tih mračnih stvari? Kao da su "primireni" u vezi toga i da postoji neki zakon ćutanja.

Svi pričaju tiho da se to desilo, ali niko da kaže dosta je bilo.

Koja televizija ostaje još za opoziciju?

Bez televizije i prisutva na njoj, nema ni pobede na izborima. Valjda očekuju da se neko samo okrene i ode sa vlasti. To se ne dešava.

Pročitajte još:

Pratite nas

Anketa: Ljubav za ceo život

Da li priželjkujete ljubav za ceo život?

Popularno

Perunis Call Centar
Perunis Call Centar

Društvene mreže

© 2016 - 2019 Poligraf. Sva prava zadržana | All Rights Reserved.

Search